יום שלישי, 5 באפריל 2011

יחסי מין בטוחים

החשש לגבי מין בטוח הביא להתחדשות של מונוגמיה. אבל אין דרך חזרה את השעון. סקס הוא מחוץ לארון מאז ימי האהבה החופשית של שנות השישים. הבעיה עם מונוגמיה תמיד היה השעמום. את התשוקה הראשונית טיפות את די במהירות במערכת יחסים טיפוסית, אבל לא את התאווה של תשוקה מינית. בסופו של דבר, את הזכות (או רע) נסיבות לבוא ביחד ויש לך נאמנות. זה לא אנשים רעים, הם פשוט אנושיים.

להיות אנושי הוא להיות בגוף. להיות בגוף הוא להיות מינית. עבור גברים להיות מינית אומר שהם לפעמים חושבים עם מה בין הרגליים שלהם במקום מה הוא בתוך הראש שלהם. אבל איבר מינו של הגבר הוא יחיד אופקים, אכזרי ולעיתים קרובות גם לא, לא מוסרי. הפין יודע רק תשוקה, וכאשר האנרגיה המינית חם הוא פעיל, אתה עשוי גם להיות התמודדות עם מכור. ברגע כזה כל אדם יכול לחשוב עליו הוא איך להשיג את התיקון הבא. בזמנים כאלה יש כמה גברים בחיים ומי יכול להתנגד חיוך מזמין על פניו של אישה יפה, או הפרידה של רגליה.

למרבה המזל יש לנו עכשיו קדושה סקס. למעשה, הטנטרה בסביבה כבר אלפי שנים. יש כאלה שלמדו את הסקס הטוב ביותר, מהסוג שעושה את לטלטל כדור הארץ ואת הפיצול קוסמוס פתוח, ולפעמים הובלת אוהבי זכותנו על גופם, הוא מין אנרגיה, לא רק חיכוך בין שני אנשים.

סקס טנטרה מקודשת היא מין אנרגיה גבוהה. ברגע שלמדת את שיטות העבודה של מין קדושה, מין לעולם לא יוכל שוב להיות משעמם. זה איך אתה שומר חם מונוגמיה. זה איך אתה שומר המאהב שלך מאושרת בבית. מין קדושה היא לא רול רגיל שלך בחציר.

מין קדושה היא אומנות ודרך חיים. זה כרוך במיומנות רבה. מיומנות דורשת תרגול, ותרגול הימנית מובילה לשליטה. נערות ליווי במרכז מיתרגם שביעות רצון הדדית, לפני ולפנים, עבור שני בני הזוג מין קדושה. עם המין הקדוש, כל מפגש הוא ייחודי, חדש, מרגש, מסתורי מדהים לפעמים.

עם יחסי מין עתירי אנרגיה קדושה, ההתעלסות יכולה להימשך שעות רבות. כמו אנרגיה מינית חמה הבונה האוהבים ללמוד לזרום זה דרך גופם, הם מתעוררים מרכזים רוחניים גבוהים שלהם. דרגות שונות של סאטורי מתפרסמים. כל מי שחווה אי פעם אפילו מדינות התחתון של סאטורי יהיה צורך לשכנע כי על ידי השוואה, אושר רגילות הוא, ובכן, פשוט רגיל.

בשלב הלמידה הראשון משמעת של נוהלי הפיזי של סקס הקדוש יהיה חשים לעתים קרובות מסורבל, לא נוח הכרויות, וגם מפחיד אולי. יש כמעט תמיד היא תקופה של תסכול כזה הלומד רוצה לסיים, "זה לא עובד. אני לא יכול לעשות את זה. זה קשה מדי." הם רוצים להפסיק. אבל עם התמדה וקצת אמונה קטנה, הם חווים פריצת דרך. אולי הם פתאום "לקבל את זה." כאשר אתה "מקבל אותו" מה שנראה מורכב עד גיחוך, וקשה שלא תיאמן, הופך להיות קל, כמו רכיבה על אופניים. ברגע שאתה יכול לעשות את זה, אתה תמיד יכול לעשות את זה. אתה אף פעם לא שוכחים.

טכניקות פיזית מעורב כוללות התכווצות שרירים תרגילים (המשאבות גולגולת עצם העצה), טכניקות נשימה, למידה להישאר רגוע תחת השפעה של גירוי מיני עז, ולמידה להישאר בהווה באופן מלא את הרגע. אתה צריך לשמור על תשומת הלב שלך באותו מקום במשך יותר מכמה שניות. זה עוזר אם אתה זורק בידע כלשהו של בלוטת הערמונית של הגבר, קצת לחיצה כדי לעזור להעביר חסם אנרגיה, טכניקות לשחרור רגשי לפתוח רגשות. אם אתה גם להוסיף מנה בריאה של כבוד, הרבה שובבות, קצת הכניעה להרפות, החיים שלך לעולם לא יהיה אותו דבר. גברים לא צריכים ויאגרה בזמן הקרוב - מובטח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה