יום רביעי, 20 באפריל 2011

התמכרות לפורנוגרפיה

ברגע שאנו מבינים את הנזק התמכרות לפורנוגרפיה יכול לגרום והפנים את העובדה שאנחנו סובלים מהתמכרות זו, ההחלמה היא משהו שאנחנו מוכנים להיאבק דרך. מאמר זה, האחרון של שלושה, מוקדש ההתאוששות מהתמכרות לפורנוגרפיה. אם אנחנו חושבים פורנו הוא מזיק או כי אין לנו התמכרות, צעדים אלה ייראה חסר טעם. אבל, אם אתה יודע שיש לך בעיה התמכרות מוכנים לעבוד, מאמר זה יהיה להגדיר אותך על מסלול התאוששות ברורה.

אנו משתמשים בסרגל התמכרות מחזור הסביר במאמר הקודם, "פורנוגרפיה, התמכרות?" כדי להבין מדוע אלה לעבוד שלבים. במחזור בר, אמונה יוצרת פעולה שמביאה תוצאות אשר משפיעים על אמונה, החל את המחזור מחדש. אם אנחנו רוצים לשנות את מחזור ממכר, ברור שאנחנו לא יכולים לשנות את תוצאות מבלי לשנות את הפעולה. אבל, אנחנו לא יכולים פשוט לשנות את הפעולה שלנו גם. המנוח ד"ר אלפרד אדלר אמר, "אנחנו לא יכולים באופן עקבי לפעול באופן שאינו עולה בקנה אחד עם האמונה שלנו." כל אחד מאיתנו אשר ניסה פשוט להפסיק התמכרות מכיר את ד"ר טובה הוא הנכון. הדרך היחידה לשנות באופן עקבי הפעולה שלנו הוא לתקוף את שלב האמונה של בר התמכרות מחזור.

דין וחשבון ופורנוגרפיה: שינויים דין וחשבון על מה שאנחנו מאמינים על פורנוגרפיה. אנחנו הראשונים למצוא מישהו יהיה מהימן, עידוד חבר שמוכן לעזור לנו לצאת. אנחנו מספרים את כל הסודות שלנו אליהם. אנו מתחייבים אליהם לא נוכל לעשות זאת כל עוד לומר להם אם אנחנו נכשלים. זה מוסיף אמונה כי הצגת פורנו תגרום הרגש לא נעימה של צורך לספר לחבר מהימן שלך ששברת את המחויבות שלך. אם אתה עושה לפשל ולספר לחבר שלך, זה בונה את האמונה שלך בעצמך כי אתה " לפייסבוק. עוד מקום טוב לתת דין וחשבון היא ההתאוששות בנוסף בפורום או קבוצת 12-צעד.

הנפש תכנות מחדש: חלק של הנפש פורנו ישראלי, עשית כבר על ידי קריאת מאמרים אלה. ככל שאתה יודע יותר על ההתמכרות פחות כוח יש לך ... בניין האמונה בעצמך. אתה יכול לעסוק גם תרגילים פיזיים כדי להילחם בפיתויים בכל פעם שהם נכנסים מצא את המחשבות מהנה (תמונות של גינות, מפלים יפים, טיולי דיג, סופות ברקים, וכו ') כדי להחליף את המחשבות מפתה כאשר הם מזינים את דעתך. בכל פעם פיתוי נכנס, לרדוף את זה עם מחשבה חיובית טוב. ניתן להשתמש גם הצהרות חיוביות (אני אוכלת אוכל בריא, אני אוהב את אשתי, אני חבר נאמן, אני עובד פרודוקטיבי, וכו ') כדי לבנות את האמונה שלך בעצמך. בזמן זה ייראה לא נוחים בהתחלה, תגלו את עצמכם פועלים על אמונות אלה חדשות לאורך זמן, עוד חיזוק האמונה שלך. כמו כן, הפיתויים לצפות בפורנוגרפיה או לחשוב על זה יהיה פחות חלש לאורך זמן. זהירות על זה ... לא להשתמש דימויים של אוכל או דברים אחרים שאתה יכול להתמכר.

התנזרות: התנזרות מינית היא לפעמים הכרחית, אם תמונות פורנוגרפיות עולים במוחי במהלך יחסים תקינים. הנקודה כאן היא להרעיב את הדמיון שלך פורנוגרפיים של תרופות לך להתמכר.

פיזיותרפיה: כדי לשנות את האמונה שלך אתה יכול להפנות את דעתך בריא דרכים עבור הגוף שלך כדי להפיק את האנדורפינים האדרנלין לך להתמכר. פעילות גופנית מאומצת, התעמלות אירובית, ספורט תחרותי לכל לספק מקור הרבה יותר בריא של כימיקלים אלו. הנפש תרגילים, מלימוד חידות (כלום) כדי לפתור או משחקי מילים. אתה צודק! אלה אנשים מכורים תשבצים. משחק כלי נגינה שירה או יכול לעשות את הטריק, מדי. על ידי החלפת פורנוגרפיה עם פעילות, חיובית פרודוקטיבית כלשהי, אתם מספקים את עצמך עם סמים פיזית בבניין האמונה בעצמך לחסל את החלל הזה התחיל את ההתמכרות מלכתחילה.

ההערכה בניין: בנוסף לאמור לעיל, אתה יכול לשנות את האמונה העצמית למלא את החלל על ידי לקיחת חיובית, פעולות אנוכיות. למה אתה חושב חיי מחויבת לסייע לאחרים? זה כל כך לא תיפול חזרה לתוך להרוג את עצמי עם תרופות מין אומנות הפיתוי, אלכוהול וסיגריות. אתה יכול לעשות את זה גם. התנדבות בבית אבות מקומי. ללכת לעבודה מוקדם בקביעות לעשות יותר אתה מקבל תשלום עבור (להיזהר ... זה לעתים קרובות תוצאות הקידום). עצה כפולה! לקנות ממתקים מן הצופים בכל שאתה רואה, לתת אותו. היה הראשון לתת, ויכוח. לאסוף אשפה על הכביש ... מה גורם לך להרגיש טוב עם עצמך ייתן לך כוח להילחם הפיתוי שלך ... אולי אפילו להביא לך נבחר לראש העיר.

דברים אלו יכולים לעזור למלא את החלל הריק ומתחילים להסיר את הסורגים מן הכלא שלך. להתמיד, יום אחד בכל פעם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה