יום חמישי, 7 באפריל 2011

להגדיל את הבריאות המינית שלך: איך לעשות סקס נהדר

מי לא רוצה גדול - אני מתכוון, באמת גדול - מין? הבריאות המינית שלנו תלויה בו. כמובן, אין קסם "הצמד את האצבעות שלך יש סקס נהדר החיים" המשוואה. בריאות מינית טובה לוקח הרבה עבודה קשה וזמן השקיעה עם שותף, כי אתה באמת אינטימיים עם. מאמר זה יפרט כמה רעיונות ואפשרויות להפוך פעילות השינה שלך למשהו באמת מדהים.

הבריאות המינית שלך: רק  יאללה

בעת ניסיון ושליטה המינית שלך, זה פשוט לא בריא. במקום זאת, פשוט להרפות. לאפשר לדברים לקרות כפי שהם יהיו! זה ישחרר את הלחץ על סקס מדהים, לא רק עליך, אבל השותף שלך, מדי.

שלך בריאות מינית: זה הכל על היחס

הרשו לעצמכם את המותרות של להיות רק את הרגע, ונהנית מכל התנסות מינית בריאה שיש לך. זה אומר שאתה צריך לוותר על כל האסוציאציות השליליות שיש לך עם סקס, וזה כולל אשמה, בושה, חרטה, כעס, תסכול או פחד.

הבריאות המינית שלך: בואו נדבר

על מנת לקיים חיי מין בריאים, אתה צריך לדבר עם השותף שלך, ולעתים קרובות. ככל שאתה יכול לתקשר את הצרכים שלך, רוצה ותשוקות - ולשמוע אותו מן השותף שלך - יותר טוב חיי מין יהיה לך. להרגיש אמפתיה. תנו להם לדעת שאתם אוהבים ומוקירים אותם. להיות מאזין טוב. ואם אתה צריך, או רוצה משהו, אל תהססו לבקש את זה.

הבריאות המינית שלך: מזון למחשבה

במשך הזמן, את התחושות שיש לך על בן הזוג שלך יכול להיות דעכה קצת. אז איך אתה עושה להתחיל לבעוט כי נלהב, נסחף בהתרגשות שוב? להאכיל אותם. לגלות מה באמת יוצר אלה סוגים של רגשות עזים ועל הרגשות כלפי בן הזוג שלך, ולאחר מכן להאכיל אותם באופן קבוע. זה יכול להיות פשוט כמו ללכת לטייל במורד הרחוב יד ביד, או האזנה למוסיקה כמה סקסי יחד, מחובקים על הספה.

הבריאות המינית שלכם: אהבה עצמית

אם אתה תמיד חושב על הגוף שלך, ולא על סקס הגדול אתה אמור להיות שיש, אז איך אתה יכול באמת ליהנות דבר? נערות ליווי בדירות דיקרטיות שחרור הרגשות האלה העצורה על הבריאות המינית שלך ואיך אתה נוכח פיזית. תחשוב מה גורם לך להרגיש טוב עם הגוף שלך, ולהתמקד בדברים האלה, ואת התכונות, במקום.

הבריאות המינית שלך: לנסות דברים חדשים

שוב, עצה זה מוביל לשחרור מחשבות שליליות, אסוציאציות ותחושות שיש לך בנוגע לתפקוד מיני פעילויות. למה לא להיות הרפתקנים, ולנסות משהו חדש בחדר השינה עם השותף שלך השבוע? לעשות משהו קטן, שונה. קרא קצת באינטרנט על כמה כלים וטריקים לנסות - ולאחר מכן לבלות עם בן זוגך!

הבריאות המינית שלך: עיסוק בבטחה

זה צריך ללכת בלי לומר, אבל כל המפגשים המיניים צריכים להישאר בריא ובטוח בכל הזמנים. לאחרונה חושב שאתה רוצה לחשוב על סקס במהלך מדהים אם איבדת את הקונדום, או אם אתה נזכר לקחת גלולה מוקדם יותר באותו יום. תוכנית מראש, כדי לוודא שהכל יהיה מוכן לפני הכיף מתחיל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה