יום רביעי, 6 באפריל 2011

תרבות יחסי מין

סקס הוא תמצית טהורה של חיוניות בחיים. בחלק זה בונה נישואים, אצל אחרים זה יוצר משפחות בכל אחד מאיתנו מין שמקיים אהבה. כזה הוא כוחה שאנחנו הנדנדה מדעתנו לתוך נשמותינו ואת סגן רבים ולהיפך פעמים. אנחנו לא אובססיבי עם סקס? בחיוניות יוצאת דופן שלה החיוניות, אנו מתחילים לחשוש ממנה יותר מדי. סקס משמש לעיתים קרובות אומרת "פעילות מינית", אלא למטרות טכניות, בהקשר של מיניות ובריאות מינית.

ביטויים מגוונים של מיניות

האם אנו מודעים אינספור פניהם של המיניות? זה בא לידי ביטוי מחשבות, רצונות, אמונות, ערכים, התנהגויות, תפקידים ומערכות יחסים. זה לא כל. המיניות כוללת גם קובץ מצורף הארוטיקה רגשית, אהבה, מין, מגדר ורבייה. למרות שהוא נוסע איתנו לאורך כל חייו, רבים מאיתנו לא חווה את כל הפרצופים של המיניות.

מה זה בדיוק בריאות מינית?

גישה חיובית ומכבדת את היחסים המיניות מינית מציג לך לבריאות מינית. זוהי אפשרות של אומנות הפיתוי  חוויות מיניות בטוחה ומהנה. לא לאלימות שום אפליה. ארגון הבריאות העולמי קובע "בריאות היא מצב של פיזית, נפשית, חברתית רווחה ולא רק היעדר מחלה או נכות."

כדי לשמור על בריאות מינית, זכויות מיניות של אנשים כל יש לכבד, מילא ומוגן. בריאות הנפש, אלימות ומחלות כרוניות גם להשפיע על מחלות מין של אדם.

מינית זכויות

מיניות, בריאות מינית וזכויות להיות סיפוק כאשר שלושת האלמנטים העיקריים הם באיזון מושלם.

העולם העמותה הכרזתו של תחום הסקסולוגיה של זכויות מינית

o הזכות לחופש המיני

o הזכות לאוטונומיה מינית, יושרה מינית הבטיחות של הגוף המיני

o הזכות לפרטיות מינית

o הזכות להון מינית

o הזכות להנאה מינית

o הזכות לביטוי הרגשי המיני

o הזכות לקשר מינית באופן חופשי

o את הזכות לבצע בחירות הרבייה חופשית ואחראית

o הזכות למידע מינית המבוססת על חקר מדעי

o הזכות לחינוך למיניות מקיף

o הזכות לשירותי בריאות מינית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה