יום שלישי, 12 באפריל 2011

פתרונות לסקס מדהים

חשבת פעם לעצמך, "חיי המין שלי יהיה הרבה יותר טוב אם השותף שלי היה קצת יותר פשוט / פחות _________"? כן, יש לך. זה קרה. בני אדם הם כל ייחודי, עם כל מיני וריאציות הפיזי והנפשי כי הם לא תמיד אידיאלי עבור חיי המין האולטימטיבי. אל ייאוש, אולם! הטכנולוגיה הביאה אלינו בצעדי ענק קדימה בחיפוש אחר ההנאה המינית. צעצועי מין הם כבר לא מוגבלת זול,, דברים מפלסטיק בצורת איבר המין הזכרי. יש מגוון רחב של כיף, מוצרים שימושיים שנועדו לשפר, אישית שלנו חיי המין לאהוב ולחזק את מערכות היחסים שלנו. אז אם את גבר חלומותייך פשוט קורה להיות קצת מתחת נקוב במחלקת גודל, או שאתם מוצאים את עצמכם רוצים יותר ממה שהוא יכול לתת, זה לא אומר שאתה לא יכול לקיים יחסי מין סיפוק בסופו של דבר. קרא על ...

בעיה 1: "הוא קטן מדי"

ישנם כמה פתרונות לבעיה זו, אם אכן זו בעיה בכלל. גברים רבים שנמצאים מתחת לממוצע מבחינת גודל למדו להשתמש בחלקים אחרים של הגוף שלהן לטובת אסירי תודה הפרטנר שלהם.אבל אם הבחור הקטן שלו פשוט לא מספקים לך, יש כמה וכמה דברים כדי לנסות. ראשית, לנסות תנוחות שונות: לתת לו לקחת אותך מאחור בעת לסחוט את הרגליים ביחד, או שוכב על הגב עם הברכיים על החזה שלך ואת הרגליים על כתפיו. עמדות אלה מאפשרים חדירה עמוקה יותר, להדק את תעלת הנרתיק שלך ואת התחושה להגדיל לשניכם. ניתן גם יש לו ניסיון משפר הפין.שלישית, עבודת השרירים המחשב. קבוצה טובה של היכרויות, גירסה מעודכנת של כדורי בן ווה, יחזק לכווץ את שרירי הפנים שלך. עם שרירי הנרתיק שלך ומוכן שרירי, אתה תהיה מופתע עד כמה עוד תרגישי במהלך קיום יחסי מין.

בעיה 2: "הוא גדול מדי"

מצטער לאכזב אותך, חבר 'ה, אבל גדול הוא לא תמיד טוב יותר. חבר ענק לא תמיד מבטיח הנאה; זה יכול לעיתים קרובות לגרום לכאב לנשים עם תעלות בנרתיק הדוק או קצר. הפתרון הטוב ביותר לבעיה זו הוא הרבה משחק מקדים! מבלה הרבה זמן להתרגש באמצעות אותה בידיים או בפה.כשהיא תהיה מוכנה, slather על מנה גדושה של חומר סיכה וקלות לאט.אם הוא באמת ארוך, מנסה קבוצה של סופגניות הפין. אלה מתאימים היטב בבסיס הפין כך שהוא עדיין יהיה לקבל גירוי, אבל הם רחבים מספיק למנוע ממנו ללכת עוד יותר ממה שהיא בנוח עם. עמדות מסוימות לנסות: אותה על גבי, כך שהיא בשליטה מלאה של חדירת ומהירות. לצד זה, גם מגבלות כמה עמוק הוא יכול לחדור.

בעיה 3: "הוא רוצה את זה כל הזמן"

אם השותף שלך הוא תמיד אחרי שאתה לסקס, ואתה אף פעם לא "במצב רוח," אתה יכול להיות הגדרת את עצמך כמה בעיות רציניות מערכת יחסים ארוכת טווח. נסו לא לחשוב על זה כעל בעיה שלו; ישנם מספר פתרונות אתה יכול לחוקק שיכול להשפיע ישירות לך. כמה דברים כדי לנסות:

* הקפד לשמור על לוח זמנים לשינה בריאה - לא מספיק שינה מוביל לירידה ברמת הטסטוסטרון, הורמון זה נותן לך ליבידו בריא.

* קחו אחריות פעילה על החשק המיני שלך - מתוך איור מה שמדליק אותך, לא לעזוב אותו בן הזוג לנחש. כשאתה להתמקד במה שגורם לך מצב רוח, לעשות את זה לעיתים קרובות, לחלוק אותו עם בן זוגך, כל מה שצריך כדי ליהנות.

* זיהוי יסתדר בעיות עם דימוי הגוף שלך - אתה מרגיש טוב יותר לגבי הגוף שלך, כך סביר יותר שאתם ליהנות ממין. זה עשוי לדרוש מקבל מנוי לחדר כושר או ייעוץ תזמון.

* סקס ליזום, גם אם אתה לא במצב רוח - ידי נטילת המושכות, לך לקחת שליטה על המצב, שיכול להיות גדול מדליק בשבילך. אתה אפילו לא צריך ללכת כל הדרך.

* לפנטז - בואו הגוף והנפש שלך להגיע במצב רוח בלי הלחץ של צורך לבצע או בבקשה מישהו אחר. מצא ויברטור כיף או צעצוע אחר לעזור לך ליהנות זמן לבד שלך. ככל שאתה לממש את הליבידו שלך, בריא זה יהפוך.

בעיה 4: "הוא לא רוצה את זה כמו שאני עושה"

ביולוגיה עידכן אותנו על הטריק אכזרית: ככל שאנו מזדקנים, החשק המיני של האישה עולה בעוד הליבידו של הגבר מתחיל לפגר. בעוד נשים רבות החשש הזה מפני שהם הפכו להיות פחות מושך את בני זוגם, ברוב המקרים, זה לא יכול להיות רחוק יותר מן האמת. הנה כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור לעצמך לצאת:

* לאונן - כאשר אתה צריך לקחת את העוקץ, לסגור את הדלת, להפעיל קצת מוסיקה, וגם לבלות קצת זמן איכות עם ויברטור הארנב האהוב עליך.

* ודאו שזה מין אתה אחרי - זהה בין אם אתה באמת מין כמיהה, או אם אתה מחפש אהבה, אינטימיות, חיבה, או כמפחית מתח. יש דרכים אחרות של קבלת האלה פורנו ישראלי בלי בהתאם למין.

* כדאי לדעת התיאבון של הפרטנר שלך - למד מה הופך אותו לסירוגין. לחקור את כל האפשרויות של דברים שהם נהנים, להרחיב את הרפרטואר שלך ידע מיני, הקפד לערבב את זה. טילטול סקס פשוט יכול להפוך את חיי המין שלך נראה חדש לגמרי שוב.

* לנצל את חפוז - סקס לא תמיד חייב להיות טיול בן שעה. השתמש המון חומר סיכה ולבצע את רוב מה זמן יש לך.

לקחת חלק פעיל בשיפור אושר המינית שלך, ואתה תמצא כי שניכם ליהנות. החיים משתנה לאורך זמן, ואת שלך רוצה וצריך יהיה forwever להיות נזיל, כדי להיות בטוח כדי לתקשר, לעבוד דרך כל הסוגיות ייתכן ביחד, לא לפחד לנסות דברים חדשים. הסיפוק מגיע מי עובד על זה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה