יום רביעי, 13 באפריל 2011

תנוחות סקס הכי טובות

לקרוא את הקאמה סוטרה או גן מבושם למידה העמדות המתוארות בהם יביא לך תנוחות מיניות רבות כדי לתת לך סיפוק שותף ענק שלך בחיי המין שלך.

3 המקומות העליונים הסקס הטוב ביותר ונבחרים מתוך שתי יצירות לעיל, וגם את חייו של קזנובה.

נדמה היה, בעבר הקדום שלנו, הידע הנרחב של אזורי הארוגניים של הגברת, כולל על ידי לא מוגבל הדגדגן, את נקודת הג 'י ו-T-Zone ... כל שיש לעשות עם זכויות מיניות פגאנית וידע, כמו גם את כתבי הקודש של הודו וסין.

למעשה, חיבורו מוקדם כגון הטנטרה הגדיר את האקט המיני בפירוט רב יותר מאשר אפילו להעלות על הדעת בימינו.

ישנן שלוש עמדות מעצמה כי להתבלט החוויה האנושית כפי מיוחדת מאוד, והם אכן העליונה 3 עמדות הסקס הטוב ביותר בהיסטוריה. הם סרטן (סגנון שונה כלבלב), Dok-Al-ארז (שתורגם לערבית כמו "הולם את המקום", תפקיד יושב), ואת המיקום סוס (תנוחה מיסיונרית שונה).

הסרטן:

זה לא הסגנון כלבלב, כמו בתנוחה הזאת - אישה יש מקבילות ראשה עם הרצפה (או במיטה). היא על ארבע, אבל הראש שלה הוא למטה, נוגע במיטה, ידיה מושטות לפניה לאיזון ותמיכה.

האיש נכנס מאחור, ומתחיל איטי קצבי הודף. במצב זה יש לך כמה גירוי הדגדגן, אבל המון גירויים G-spot אם המטרה עבור אזור זה. תוכלו גם יש את הריגוש של סקס טהור.

יש לך חדירה עמוקה, ואת הידיים חופשיים לחקור את הגוף של הפרטנר שלך. אתה יכול גם להעלות את ראשו של בן הזוג עד שזה מקביל עם המיטה, או אפילו גבוה יותר, התאמת שלך דוחפת כל הזמן.
ארז אל.

זהו המיקום הכי מפורסם המוזכרים העבודה הערבי הקלאסי על סקס (מן 1400s המוקדמות), כינה את גן בושם.

זה מומלץ אם אתה רוצה את האישה אוהבת אותך אחר כך. זה די פשוט להשיג. האיש אשב על קצה המיטה, עם רגליו בחוזקה על הרצפה.

האישה שיעלו אותו, פנים אל פנים, החדרת הפין שלו כפי שהיא עולה. היא לאחר מכן עוטפים את רגליה סביב בזבוז של האיש.

אין דוחפת בעמדה הזו, רק כמה תנועה מעגלית, כמו בריקוד בטן. אישה נמצא בשליטה, ואין הדגדגן G-spot המרבי גירוי, ואפילו T-Zone בחלק האחורי של הרחם. כאשר מגיע לאורגזמה, היא עמוקה וארוכת טווח.

את הסוס.

זהו אזכור האהובים ביצירות של טאו של סקס, והוא נותן את האיש זמן מרבי עבור זקפה זה, והאישה יש חדירה עמוקה, ו סופר גירוי G-spot, וכן ומלא T-Zone.

האישה ממוקמת על גבה על המיטה להרים גבוה או שולחן. האיש חייב להיות עמידה מסוגל להציע הנדנדה האגן מלא.

רגליה של האישה הן הפשוקות והרים באריכות הברך לכיוון החזה שלה, חושף אזור איברי המין שלה.

האיש ואז חודר אישה, ומתחיל לדחוף. דחיפת צריך לעקוב ארבעה דחיפות קצר ואחריו אחד או שניים דחיפות להשלים ועמוק. ההצעה חייבת להיות איטית קצביים נאלץ לא.

מוקדם מכפי שהיה אפשר לצפות, עקב גירוי כל פיקאפ, האישה תגיע לאורגזמה מרהיב.

כמובן, יש וריאציות אינסופיות כמעט האלה, אבל בכל הדורות, יש למעלה 3 עמדות הטובה ביותר בהיסטוריה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה